Resepi Lasagna Air Fryer

Resepi air punch, resepi air katira, resepi air detox, resepi air jagung, resepi lasagna ayam, resepi lasagna sedap, resepi lasagna cheese,

Jika anda ingin mencuba sesuatu yang berbeza untuk makan malam hari ini, kenapa tidak mencuba resipi lasagna ayam mudah dan sedap? Anda tidak perlu risau kerana ia sangat mudah disediakan terutama dengan menggunakan air fryer. Ia juga sangat menyelerakan dan pasti menjadi kegemaran di rumah!

Bahan-bahan:

1. 8 keping lasagna

2. 200 gram ayam

3. 1 biji bawang besar, dipotong hiris halus

4. 2 ulas bawang putih, dicincang halus

5. 1 tin kecil tomato puree

6. 1 Camca Besar oregano

7. 1 Camca Besar garam

8. 1 Camca Tea lada sulah

9. 1 Camca Tea serbuk cili

10. 100 gram keju cheddar, parut

11. 2 keping salami/sausage/cili padi/ham/apa saja yang ada di dalam peti sejuk Anda - pilih yang anda suka!

Cara-cara:

1. Masukkan ayam, bawang besar, bawang putih, tomato puree dan semua rempah dalam mangkuk dan kacau rata.

2. Ambil 4 keping lasagna dan sapukan 1 lapisan bahan ayam. Kemudian taburkan keju cheddar dan letakkan 1 keping lagi lasagna di atasnya.

3. Ulang proses tersebut sehingga habis kepingan lasagna dan isiannya. Bakar dalam air fryer selama 5 minit atau sehingga keju mencair.

4. Angkat keluar dan biarkan ia sejuk sebentar sebelum dihidang.

Anda mungkin perlu menambah masa pembakaran mengikut air fryer anda. Resipi ini sangat mudah dan apa yang perlu anda lakukan hanyalah menyediakan bahan-bahannya dan menyusun kepingan lasagna di dalam air fryer. Cuba sekarang dan pasti ia menjadi satu hidangan kegemaran anda dan keluarga anda!

Jangan lupa untuk mencuba resipi ini dan berkongsi dengan rakan-rakan anda! Pastikan anda merasa kepuasan dan kebahagiaan apabila mereka memuji hidangan yang disediakan.

Resepi Lasagna Air Fryer

If you are searching about Air fryer lasagna slowcooked savory thoughts, you've visit to the right web. We have images like Air fryer lasagna slowcooked savory thoughts, fish lasagne with beetroot from the air fryer air fryer hq, air fryer lasagna slowcooked savory thoughts. Read more:

Air fryer lasagna [quick & dirty recipe )] – airfryer bro, resepi lasagna ayam guna air fryer mudah dan sedap cerita ceriti

Air fryer lasagna slowcooked savory thoughts. Air lasagna fryer cook fried bad airfryer. Lasagna fryer slow savorythoughts. Air fryer lasagna slowcooked savory thoughts. Resepi lasagna ayam guna air fryer mudah dan sedap cerita ceriti. Air fryer lasagna [quick & dirty recipe )] – airfryer bro. Fish fryer beetroot



Also read:

.